+40 733-266-604 ; +40 763-019-671 ; +40 744-354-644

Cum Acționează

Sub forma de ulei se va adauga în proportie de 5% la uleiul proaspat.

Prin structura sa exceptionala lucreaza direct cu suprafata metalelor aflate în frecare: intrind în adancime de o molecula (citiva microni) înnobileaza metalul propriu modificand structura initiala. Astfel se formeaza o suprafata foarte neteda si foarte dura creind un mediu ideal pentru lubrifierea cu ulei.

Foarte important: NU MODIFICA toleranta motoarelor, NU SE DEPUNE nimic pe suprafata camasii, a pistonului, etc. de aceea este recomandat si la motoarele noi sau care sunt într-o stare foarte buna.

Exceptia sunt METABOND GOLD, METABOND ECO care poate fi folosit atat la motoare noi cat si uzate reducand substantial noxele si nivelul de zgomot si METABOND OLD SPEZIAL destinat pentru motoare foarte uzate, contin METABOND C si policeramica MKG care se depune în gaurile de uzura unde este nevoie de depuneri, unde nu exista uzura (de ex. partea superioara a camasii) lucreaza ca celelalte produse METABOND.

FOTO 1 - Dreapta-Sus: FARA METABOND

Roata dintata a cutiei de viteza a unei masini de curse , dupa parcurgerea distantei de 1.200 km.

FOTO 2 - Dreapta-Jos : CU METABOND

Roata dintata a cutiei de viteza a unei masini de curse , dupa parcurgerea distantei de 3.500 km.

Nu se vad urme de uzura.

In timpul functionarii netezeste suprafetele in contact (efect de calcare). Astfel pelicula de ulei lubrefiant devine mai uniforma decat fara utilizarea METABOND-ului. (Se apropie de frecarea lichida ideala.)

Metabond-ul formeaza pe cale chimica un strat protector neted, pe suprafata metalelor supuse frecarilor. Stratul de grosime moleculara rezista la cele mai mari solicitari . Impiedica contactul direct metal pe metal la piesele in miscare, reducand astfel frecarile.

cumactioneaza

cu_fara

Scroll to Top