Avantaje:
Prin folosirea lui se poate economisii combustibil.
Are un index de vascozitate foarte ridicat.
Are calitati foarte bune de Extreme Pressure si contra uzurii.
Are stabilitate termica exceptionala.
Pastreaza vascozitatea chiar si la solicitari extreme.
Asigura functionarea perfecta a sistemelor de sincronizare din cutiile de viteze manuale.
Se poate ajunge pana la cele mai lungi perioade de schimb de ulei. Asigura un schimb de trepte de viteze usoara la temperaturi scazute si ridicate.
Contine aditivi contra oxidarii, uzurii, coroziunii, si contra formarii spumei.
Mod de utilizare:
Se va tine cont de prescriptia producatorului masinii privind intervalul de schimb de ulei.
Domenii de utilizare:
Ulei de transmisie sintetica de mare performanta, potrivit conceptiei T.D.L. (Total Drive Line) destinat pentru cutiilor de viteze manuale sincronizate si nesincronizate.
Folosibil în cutii de viteze manuale si diferentiale, oriunde se prescrie ulei cu specificatii API GL 4, API GL 5 sau API MT-1.
Suruseg 15°C on: 884 kg/m3
Vascozitate -40°C: 110 000 Mpa.s
Vascozitate 40°C: 106 mm2/s
Vascozitate 100°C: 17 mm2/s
Index de vascozitate: 175
Punct de fierbere, Cleveland: 210 °C
Punct de curgere: -39 °C
Specificatii:
API GL4/GL5/MT-1
MACK GO-J
MAN 3343 type SL
MIL-PRF-2105E
SCANIA STO 1:0 (cutii de viteze)
ZF TE-ML 02B, 05B, 07A, 08, 12B, 16F, 17B
Fabricat in Belgia
Disponibil in bidoane de 1 Ltr, Pret: 73 Lei
Disponibil in bidoane de 5 Ltr, Pret: 338 Lei